El nostre club

El Club Arquers Terrassa és una entitat sense ànim de lucre que té com a principal finalitat promoure el tir amb arc com a activitat esportiva i ser un centre de relació i integració social.

Amb més de 150 socis i sòcies, la nostra activitat es desenvolupa, principalment, a la Zona Esportiva Municipal Can Jofresa, a Terrassa, on tenim el nostre camp de tir a l’aire lliure. El Club disposa, igualment, d’instal·lacions a cobert, prop del camp de tir, on es duen a terme els diferents cursos de formació, entrenament, tecnificació, perfeccionament i de caràcter social.

Per al Club Arquers Terrassa és important l’aspecte integrador de l’esport i és per això que volem ser un club obert a totes les persones, al marge de la seva edat, procedència o condició física així com a les entitats del nostre entorn que vulguin compartir amb nosaltres l’experiència del tir amb arc.

Veniu a conèixer-nos! Contacteu amb nosaltres via telèfon o mail que teniu a la vostra disposició en aquest web.

Us hi esperem!